13 Φεβρουαρίου 2015

After all these years - Scraps of Elegance

Καλημέρα!  Τρέχοντας ανάμεσα σε δουλειά, εξωσχολικά μαθήματα των παιδιών, νέα χόμπυ (βελονάκι), προετοιμασία για εκπαίδευση σε λίγες εβδομάδες στην Αθήνα, μπαίνω στα κλεφτά για να μοιραστώ μαζί σας το πρώτο μου layout ως Guest Designer στο ΥΠΕΡΟΧΟ kit club Scraps of Elegance!  H γλυκιά Melinda Kelly μου εμπιστεύτηκε το κιτ Φεβρουαρίου "Lisa's Love Letters", το οποίο ερωτεύτηκα με την πρώτη ματιά, και μου ζήτησε να φτιάξω 3 projects. Έτσι σήμερα θα σας δείξω το πρώτο layout μου με τα υλικά του κιτ.

Λοιπόν πρώτα από όλα να πω ότι, όπως ήδη ξέρετε, η κομψότητα (elegance), η ισορροπία (balance) και το στυλ (class) είναι το κυρίως ζητούμενο μου όταν δημιουργώ, οπότε για το συγκεκριμένο layout επέλεξα μια φωτογραφία της αγαπημένης Audrey Hepburn, η οποία είναι style icon για μένα, ακριβώς λόγω του *class & elegance* style που διέθετε.  Το κιτ ήδη έχει ακριβώς αυτά τα χαρακτηριστικά, οπότε νομίζω ότι η συγκεκριμένη φωτό που θα δείτε είναι η σωστότερη επιλογή. (Άντε να δω τι θα βρω να βάλω στα επόμενα...).





Χρησιμοποίησα τα υλικά του βασικού κιτ,




καθώς και του Elements Add-on Kit.

Εκτός από αυτά, πρόσθεσα, τα δύο υπέροχα frames που βλέπετε σε δύο σημεία (2 Crafty Chipboard Tiny Cathleen Frames!) Δεν είναι υπέροχα;  Μερικά έξτρα λουλούδια, white ink και gesso από το 13 Arts, φυσικά.


Οκ, λοιπόν, να πω ότι η αφετηρία για την σελίδα αυτή ήταν το σκετς #10 του ScrapMemory




Γενικά δεν κάνω μεγάλες συστάσεις, όπως ξέρετε, όμως αυτή τη φορά, νιώθω ότι πρέπει να το πω αυτό:  Αν είστε στο mixed media και δεν έχετε δοκιμάσει ως τώρα κάποιο από τα kits που προσφέρουν τα Scraps of Elegance & Scraps of Darkness (και εγώ μέχρι προχτές), πραγματικά είναι κρίμα! Είναι καταπληκτικά, αξίζουν μια δοκιμή!

Αυτά από μένα! Αύριο πάλι μαζί σας (έχουν πέσει πολλά reveals μαζεμένα)!!





5 σχόλια:

Thanks for taking the time to leave a warm comment here!