2 Μαΐου 2015

Love in everything

Γεια σας και πάλι!

Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την σύνθεση μου για την πρόκληση Μαϊου του ScrapsnPieces!!




Η σελίδα μου βασίστηκε στο υπέροχο moodboard της Βάλιας Κατζάκη,
το οποίο έχει ως θέμα τo συνδυσμό Teal & Gold!
To στήσιμο της δεν είναι πολύ αρμονικό, θα έλεγα είναι κάπως αναρχικό,
αλλά ήθελα να ξεφύγω λίγο από τα συνηθισμένα μου!





Για αφετηρία της σύνθεσης, εμπνεύστηκα από το παρακάτω πανέμορφο σκετς του ScrapKopilka




Αυτά από μένα!
Θα τα πούμε σύντομα!
Ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη σας!

5 σχόλια:

  1. Μου αρεσει που γινεσαι αναρχικια χε χε χε!!Φανταστικη συνθεση, τελεια φωτο,ωραια δισκοσμητικα...Τι να πρωτοπω...Αγαπω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απο τις καλύτερες σελίδες σου, το αποτέλεσμα σε δικαιώνει! Καλη επιτυχια στην πρόκληση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχη υπέροχη υπέροχη Μελενια μου! Όπως πάντα! !!! Με ξετρελαίνει η χρήση της κορδέλας!!!! Φαινομενικά άναρχικη αλλά το πως καταφέρνεις κ τα δένεις όλα στο σύνολο είναι φοβερή ικανότητα! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Very nice layout! Thank you from the blog SkrapKopilka!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for taking the time to leave a warm comment here!